Konferensanläggning mitt i Småland

Kloster Gårds konferensanläggning är ämnad för de mindre konferenserna. Konferenssalen rymmer upp till 45 personer och i anslutning till den finns även grupprum. Salen är utrustad med projektor, white board och blädderblock. Beställning av utrustning sker i samband med konferensbokningen. Önskas tillgång till annan utrustning hjälper vi naturligtvis till med att hyra in sådan.

Lugn och ro nära naturen, för en aktiv och givande konferens, du väljer själv. Kloster Gård bjuder på härlig natur mitt i Småland och musikens Hultsfred.

Gratis Wifi finns tillgängligt.

Naturspa och äventyrsrunda

Full fart för den som vill! Vi ordnar äventyrsrunda med sjukamp och grillning. Vill ni röra på er hittar ni fina promenadstigar och motionsspår. Eller vad sägs om en tur i vackra bär- och svampmarker och avsluta med en skön stund i vårt naturspa efteråt!

VI HÄLSAR ER VÄLKOMNA!

Jag förstår